piątek, 3 sierpnia 2012

Zaczynamy.

Cześć! Jest godzina 00:17 a ja zaczynam pisać tego posta słuchając My Chemical Romance - I'm not okay. Powinnam już spać. Zmęczona jestem, i kompletnie nic nie czuję - zero uczuć, nie mam pojęcia na czym stoję, jaki mam humor. Oby to się do jutra poprawiło! Trzeba wstać rano bo skarb po 12:00 będzie u mnie, muszę zjeść śniadanie, umyć się, uczesać. Nie maluję się jutro, przy nim nie muszę. W pokoju może zdążę troszkę posprzątać, zobaczymy jak to będzie. Ziewam, zasypiam, potrzebuję snu a przede wszystkim energii. Muszę też zacząć jeść śniadanie, obiad i kolację codziennie o tej samej godzinie, muszę mój organizm do tego przyzwyczaić. Dam radę! Motywacja by się przydała, no ale nic. Idę spać. Dobranoc xox

00:24

Wiktoria xox

3 komentarze:

  1. Też się nie maluję dla chłopaka, bo on najbardziej lubi mnie naturalną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia życzę i ciesz się, że masz takiego chłopaka! To rzadkie okazy ;)
    + obserwuję również.

    OdpowiedzUsuń